Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Όταν ο ελληνικός Τύπος κατακλύστηκε από διαφημίσεις ηλεκτρικών συσκευών - Τα σλόγκαν και οι υπερβολές 

 



Τη δεκαετία του ’50 η Ελλάδα εισέρχεται στη μεταπολεμική περίοδο. Ο πληθυσμός της πρωτεύουσας αυξάνεται και η αντιπαροχή μεταμορφώνει την πόλη. Το όνειρο της απόκτησης ενός διαμερίσματος γίνεται στόχος ζωής για τους κατοίκους όχι μόνο της Αθήνας αλλά και όλων των μεγάλων πόλεων. Γρήγορα το ηλεκτρικό ρεύμα μπαίνει στα σπίτια και αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών. Κουζίνες, ψυγεία και ηλεκτρικές σκούπες γεμίζουν τα σπίτια και δίνουν καινούργιο ρυθμό στη ρουτίνα.