Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

H Ελληνοαμερικανίδα που γλίτωσε από τον Τεντ Μπάντι γιατί είχε κόψει τα μαλλιά της



Η Σωτηρία Κριτσώνη μπήκε στο αυτοκίνητο του κατά συρροή δολοφόνου και δεν θα επιζούσε αν τις προηγούμενες μέρες δεν είχε αποφασίσει να αλλάξει το κούρεμα της.

Ο Τεντ Μπάντι καταδικάστηκε για 20 φόνους, ομολόγησε 34 και οι αρχές είναι πεπεισμένες ότι διέπραξε πάνω από 36. Ο τελευταίος του δικηγόρος αποκάλυψε πως ο διαβόητος κατά συρροή δολοφόνος του εκμυστηρεύτηκε ότι τα θύματα του φτάνουν τα 100.

Η Σωτρία (Σωτηρία) Κριτσώνη βρέθηκε στο δρόμο του Μπάντι υπό συνθήκες που θα μπορούσαν να την έχουν βάλει στη λίστα των θυμάτων του. Σώθηκε από ένα απίστευτο παιχνίδι της μοίρας και η ιστορία της συγκλονίζει.

«Ήταν 1972 και ήμουν 22 ετών. Θυμάμαι έκανε πολύ κρύο, είχε ρίξει χιόνι στο Σιάτλ. Περίμενα στη στάση του λεωφορείου για να πάω στη σχολή μου στο Ρέντον. Έχει περάσει περίπου μια ώρα και το λεωφορείο δεν εμφανιζόταν. Ξαφνικά ένα λευκός «σκαραβαίος» Volkswagen σταμάτησε μπροστά μου» λέει ο Σωτρία Κριτσώνη.


«Δεν ένιωσα ότι κινδυνεύω»

Ο οδηγός ήταν ο ένας νεαρός, γοητευτικός άντρας, ο Τεντ Μπάντι και είχε βγει για να κυνηγήσει το επόμενο θύμα του.


«Μου λέει: Γεια σου νεαρή μου κυρία. Περιμένεις το λεωφορείο; Έρχομαι από την λεωφόρο Ρέινιερ και σε όλη τη διαδρομή δεν είδα κάποιο λεωφορείο. Θα ήθελες να σε πάω κάπου;

Δεν ένιωσα ότι κινδυνεύω και δέχθηκα. Ήταν καλοντυμένος και γοητευτικός. Τού είπα πού πηγαίνω και μπήκα. Ήμουν χαρούμενη που θα πήγαινα επιτέλους στη σχολή» θυμάται η Κριτσώνη. Αυτό άλλωστε ήταν και το μεγάλο όπλο του Μπάντι. Καμία κοπέλα δεν υποπτευόταν τον γοητευτικό λευκό νεαρό που είτε προσέφερε, είτε ζητούσε βοήθεια.

Μέσα σε λίγα λεπτά έγινε προφανές ότι ο Τεντ Μπάντι δεν θα πήγαινε την 22χρονη στη σχολή της. Έστριψε και πήρε την αντίθετη κατεύθυνση από τη σχολή.

«Άρχισε να ψάχνει κάτι κάτω από το κάθισμα και να μου φωνάζει: Γιατί δέχθηκες να σε πάρω; Γιατί σκέφτηκες να δεχθείς να σε πάρω; Δεν πρόκειται ποτέ να φτάσεις στη σχολή σου.

Αμέσως σκέφτηκα να ανοίξω την πόρτα και να πηδήξω έξω από το αυτοκίνητο. Όταν όμως έψαξα για τον μοχλό διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε. Τον είχε βγάλει. Ο Μπάντι κατάλαβε τι ήθελα να κάνω και μου είπε: Μην το σκέφτεσαι καν. Δεν θα τα καταφέρεις. Στο είπα και πριν. Έκλαιγα και του ζητούσα να μην μου κάνει κακό και αυτός μου έλεγε να το βουλώσω» λέει η Κριτσώνη.



«Βγάλε το καπέλο σου»

Στη συνέχεια ο Μπάντι είχε μια περίεργη απαίτηση. «Μου λέει: Βγάλε το καπέλο σου. Έκανε κρύο και το φορούσα. Του απάντησα: Τι εννοείς να βγάλω το καπέλο μου, γιατί;

Το έβγαλα και είδα ότι περίμενε κάτι διαφορετικό. Με ρώτησε: «Γιατί έκοψες τα μαλλιά σου; Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που με έβλεπε. Είχα κόψει τα μαλλιά μου περίπου μια εβδομάδα πριν. Σκεφτόμουν συνέχεια: Με παρακολουθούσε, με είχε δει κάπου, παραμόνευε;

Μου είπε να βάλω πάλι το καπέλο και να σκάσω» λέει η Κριτσώνη.

Προφανώς ο Μπάντι την είχε στοχοποιήσει όμως τα κοντά μαλλιά άλλαξαν τα πλάνα του. Στη συντριπτική του πλειονότητα τα θύματα του είχαν καστανά, μακριά, ίσια μαλλιά και το γεγονός ότι η 22χρονη τα είχε κόψει της έσωσε τη ζωή.



«Είμαι κάτι παραπάνω από τυχερή»

Ο Μπαντι αποφάσισε ότι δεν θα την σκοτώσει. «Έμεινα στο αυτοκίνητο μαζί του για περίπου μια ώρα. Τελικά σταμάτησε μπροστά στη σχολή μου. Βγήκε και με έβγαλε έξω. Φεύγοντας μου είπε ότι είμαι τυχερή.

Είπα τι συνέβη στην οικογένεια μου αλλά δεν ενημέρωσα την αστυνομία. Δεν ήθελα να μιλάω για αυτό, ένιωθα ντροπή. Μετά από περίπου ενάμιση χρόνο τον είδα στην τηλεόραση. Τον είχαν συλλάβει για τους φόνους τον κοριτσιών. Ήμουν 100% σίγουρη ότι ήταν αυτός. Είμαι κάτι παραπάνω από τυχερή που βγήκα ζωντανή από το αυτοκίνητο. Κάθε μέρα ευχαριστώ τον θεό που έζησα».

O Τεντ Μπάντι εκτελέστηκε στην ηλεκτρική καρέκλα στις 24 Ιανουαρίου 1989. Η περίπτωση του επιβεβαίωσε ότι οι κατά συρροή δολοφόνοι μπορούν να είναι καθημερινοί άνθρωποι που ζουν διπλή ζωή. 


ΠΗΓΗ: https://www.janus.gr/2023/09/h.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου