Η αληθινή ιστορία της θαμμένης Ferrari Dino 246 GTS
Οι φωτογραφίες της θαμμένης Ferrari Dino τραβήχτηκαν τον Φεβρουάριο του 1978, στην αυλή ενός σπιτιού στο Los Angeles. Αυτές οι φωτογραφίες κάνουν τον γύρο του internet εδώ και πολλά χρόνια. Ποια είναι όμως η αληθινή ιστορία πίσω από αυτές και που βρίσκεται τώρα το αυτοκίνητο?
τέλη δεκαετίας του 1970…
Δύο πιτσιρίκια έσκαβαν στην αυλή του σπιτιού τους στην περιοχή West Athens του Los Angeles. Ξαφνικά έπεσαν σε κάτι που τους φάνηκε περίεργο. Ήταν η οροφή ενός αυτοκινήτου. Ενημέρωσαν τους γονείς τους και αυτοί με τη σειρά τους την αστυνομία. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, η υπόθεση πήρε μεγάλες διαστάσεις. Η δημοσιογράφος των Los Angeles Times την παρακολούθησε από κοντά, κάνοντας όμως αρκετά λάθη. Παρόλα αυτά, όταν η ιστορία βγήκε στις εφημερίδες, όλοι θυμήθηκαν την ιστορία της κυρίας West* που θέλησε να θαφτεί μαζί με την Ferrari της δίπλα στον τάφο του άντρα της. Μόνο που αυτή τη φορά δεν υπήρχε άνθρωπος πίσω από το τιμόνι…
Οι ντετέκτιβ Joe Sabas και Dennis Caroll ανέλαβαν την υπόθεση. Η δημοσιογράφος των Times ανέφερε τον Dennis Caroll ως Lenny στο άρθρο του, παρατσούκλι που τελικά του κόλλησαν οι συνάδελφοί του ως την συνταξιοδότησή του. Η Ferrari Dino 246 GTS με serial number 07862 δεν άργησε να ξεθαφτεί. Όποιος την έθαψε, προσπάθησε να μην πάθει μεγάλες ζημιές. Μάλλον ήθελε να την ξεθάψει σύντομα αλλά δεν τα κατάφερε. Πετσέτες είχαν τοποθετηθεί σε κάθε άνοιγμα της Dino ώστε να αποτρέψουν τα σκουλήκια να εισχωρήσουν. Η δημοσιογράφος των Times είχε γράψει πως η Ferrari ήταν σε άψογη κατάσταση πράγμα που αργότερα διαψεύσθηκε από ειδικούς. Τότε η αξία της υπολογίστηκε σε περίπου 18.000 δολάρια, σαν να λέμε σήμερα 60-70.000 δολάρια. Κάποιοι γνώστες των Ferrari πρόσεξαν τα extra αξεσουάρ που είχαν τοποθετηθεί από το εργοστάσιο: οι ζάντες Campagnolo και τα καθίσματα Daytona.
Η πινακίδα του αυτοκινήτου αποκάλυψε και την υπόλοιπη ιστορία. 832 LJQ ήταν ο αριθμός της. Ο πρώτος ιδιοκτήτης ήταν ο κύριος Rosendo Cruz από την Alhambra της California. Την είχε αγοράσει καινούργια τον Οκτώβριο του 1974 και δήλωση πως η Ferrari του εκλάπη στις 7 Δεκεμβρίου 1974. Το μυστήριο όμως παρέμεινε. Πως βρέθηκε τελικά η Ferrari θαμμένη στην αυλή ενός σπιτιού?
Ο δημοσιογράφος του πασίγνωστου portal “Jalopnik” έκανε την δική του έρευνα. Πήγε και βρήκε τον ντετέκτιβ Dennis Caroll και έμαθε όλες τις λεπτομέρειες. Ο ντετέκτιβ Sabas είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια. Τελικά ο αρχικός ιδιοκτήτης, ο κύριος Cruz, έλαβε ως αποζημίωση 22.500 δολάρια για την κλοπή του αυτοκινήτου του από την ασφαλιστική εταιρεία Farmers Insurance Company. Αφού βρέθηκε και ξεθάφτηκε το αυτοκίνητο, πέρασε στα δικά της χέρια. Παρακάτω θα δείτε πως έφυγε ξανά από τα χέρια της και για πόσα χρήματα. Όπως δήλωσε ο ντετέκτιβ Dennis, στην περιοχή είχαν κλαπεί περίπου 3000 αυτοκίνητα όσο ήταν αυτός αστυνομικός εν ενεργεία. Ήταν η μοναδική φορά όμως που δεκάδες άνθρωποι καλούσαν στο τμήμα δηλώνοντας πως θέλουν να αγοράσουν αυτή τη Ferrari. Όπως δήλωσε ο ίδιος: “όλοι ήθελαν να αποκτήσουν αυτό το αυτοκίνητο. Μέχρι και οι γονείς αυτών που την ήθελαν, την ήθελαν για δικιά τους“.
Η ασφαλιστική εταιρεία θέλησε να πουλήσει την Dino βγάζοντάς την σε πλειστηριασμό. Μετά από διάφορες προσπάθειες, κατέληξε στα χέρια ενός νεαρού μηχανικού, προς περίπου 9000 δολάρια. Αυτός κατάφερε να την αναστήσει και να την κάνει να λειτουργήσει και πάλι. Μάλιστα της έβγαλε και νέα πινακίδα που έγραφαν DUGUP, δηλαδή “ξεθαμμένη”. Για αρκετά χρόνια κανείς δεν γνώριζε τον τωρινό ιδιοκτήτη και μάλιστα η συγκεκριμένη Ferrari Dino φαινόταν ως ανύπαρκτη. Η πραγματική ιστορία όμως δεν ήταν ακριβώς αυτή…
Ένα “καρφί” αποκάλυψε στην αστυνομία ότι ο πρώτος ιδιοκτήτης της Ferrari προσέλαβε δύο κλέφτες για να κλέψουν την Dino ένα βράδυ που ο ιδιοκτήτης και η γυναίκα του θα έτρωγαν στο εστιατόριο Brown Derby στο Wilshire. Έτσι κι έγινε. Η Ferrari εκλάπη. Το πλάνο όμως είχε ως εξής: οι κλέφτες θα έκαναν κομμάτια την Ferrari και θα πέταγαν το αμάξωμα στον πάτο της θάλασσας. Όταν ο Cruz έπαιρνε τα λεφτά από την ασφαλιστική εταιρεία, θα έπαιρναν και αυτοί το μερίδιό τους. Όμως οι κλέφτες προφανώς δεν θέλησαν να πετάξουν την Ferrari και την έθαψαν με σκοπό, ίσως, να την πουλήσουν σε κάποιον άλλο αργότερα. Κανείς δεν ξέρει γιατί δεν επέστρεψαν για να την ξεθάψουν κάποια στιγμή.
Επίσης η Ferrari, όπως αποκάλυψε ο τωρινός ιδιοκτήτης της, Brad Howard, στο Jalopnik, έφτασε στα χέρια του μετά την ανακατασκευή της το 1978 αφού την είχε αγοράσει ο επιχειρηματίας Ara Manoogian, με τον οποίο ο Howard είχε συνεργασία στον χώρο του real estate. Τότε ήταν που τον άκουσε να μιλάει στο τηλέφωνο με τον νεαρό μηχανικό που είχε αναλάβει την ανακατασκευή της Dino. Ο Brad Howard έκανε μία προσφορά στον Manoogian για να αγοράσει το αυτοκίνητο αν κατάφερναν να κάνουν την μηχανή της να δουλεύει υποδειγματικά. Έτσι κι έγινε. Ο Manoogian προσέλαβε τον ειδικό στους κινητήρες Ferrari, Giuseppe Cappalonga, ο οποίος κατάφερε να αναστήσει τον κινητήρα. Έτσι, η πράσινη Ferrari Dino έφτασε στα χέρια του Brad Howard ο οποίος αναλύει με λεπτομέρειες όλη την ιστορία στο παρακάτω video
(*Ήταν Μάιος του 1977 όταν η Sandra Ilene West, ντυμένη με το καλύτερο βραδινό της φόρεμα, καθόταν πίσω από το τιμόνι της μπλε Ferrari 330 America του 1964. Το αυτοκίνητο ήταν τοποθετημένο μέσα σε μία τσιμεντένια κατασκευή. Ήταν η επιθυμία της να θαφτεί με αυτό, δίπλα στον τάφο του άντρα της, έναν μεγάλο επιχειρηματία από τον χώρο του πετρελαίου. Τότε, μηχανήματα έριξαν όσο τσιμέντο χρειαζόταν ώστε να μην καταφέρει ποτέ κανένας κλέφτης να ξεθάψει το αυτοκίνητο. Η ιστορία της κυρίας West απασχόλησε τότε τα μέσα ενημέρωσης όσο κανένα άλλο)
ΠΗΓΗ: http://www.speedsector.com/the-real-story-of-the-buried-ferrari-dino/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου