Ο ιατρός Μιχαήλ Χρησταρής και οι φήμες για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Υψηλάντη
Σημαντικό για την κατανόηση της απήχησης που άσκησε η προσωπικότητα και το έργο του Τιμολέοντα είναι το ζήτημα των πηγών που υπάρχουν για το πρόσωπό του. Αρχική πηγή για το έργο και τη ζωή του Τιμολέοντα αναμφισβήτητα αποτέλεσε το έργο του Τιμαίου από το Ταυρομένιο (σημερινή Taormina) της Σικελίας. Επιπλέον, στο έργο του Πλούταρχου (βασικής σωζόμενης πηγής) μνημονεύονται και τα ονόματα ιστορικών, των οποίων δυστυχώς το έργο έχει χαθεί, και οι οποίοι είχαν ασχοληθεί και με την ιστορία της Σικελίας. Τέτοιοι ήταν ο Έφορος από την Κύμη, ο Θεόπομπος από τη Χίο, ο Άθανις ο Συρακούσιος και ο Δάμαστις. Η έτερη σωζόμενη πηγή είναι ο Διόδωρος (με βασικές μάλιστα διαφορές σε σχέση με τα όσα μας έχει παραδώσει ο Πλούταρχος).
Το ’86 ήταν μια χρονιά με πολύ αερογράφο στις εικόνες της και πολύ αέρα στα τραγούδια της. Η τηλεόραση άρχιζε να παίρνει θάρρητα στις σαλοτραπεζαρίες του κόσμου. Το ραδιόφωνο μόλις είχε πετάξει τα μαλλιά του κάτω κι έτρεχε σαν γυμνός χίπι, ανίδεο, στις ιδιωτικές συχνότητες. Τη mainstream ελληνική μουσική την είχε καταπιεί το μπουζούκι πολυτελείας και οι πρώιμοι κομπιούτορες. Κραουνάκηδες, Σαββόπουλοι, Γερμανοί, Κηλαηδόνηδες, Λιλιπουπολίτες, συσπειρώνονταν σε σχήματα και παρέες, προσπαθούσαν να περισώσουν «μαγνητοσκοπημένη» την ιστορία και την παράδοση που κρατούσαν στα χέρια τους και κινδύνευε να τη μασήσει κάνα βίντεο εκεί που θα έπαιζε, στα καλά καθούμενα. Εκπομπές για το ελληνικό τραγούδι. Συνδυασμοί και σχήματα.
Τα ευρωπαϊκά κέντρα δεδομένων (data centers) θα επεκτείνουν τη χωρητικότητα κατά 22% φέτος, αλλά παρ΄όλα αυτά θα δυσκολευτούν να καλύψουν τη ζήτηση, αυξάνοντας τον κίνδυνο ότι η Ευρώπη θα μείνει πιο πίσω στον αγώνα για την τεχνητή νοημοσύνη (AI), όπως ανέφερεαν αναλυτές του κλάδου σε συνέδριο την Τετάρτη.