Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Σινικό Τείχος



Το πρώτο σημαντικό τείχος της Κίνας χτίστηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτοκράτορα της βραχύβιας Δυναστείας Τσιν. Αυτό το τείχος δεν κατασκευάστηκε ενιαία, αλλά μάλλον δημιουργήθηκε με την ένωση διάφορων προϋπαρχόντων τειχών που είχαν χτιστεί από τα κράτη της περιοχής. Βρισκόταν δε πολύ βορειότερα από το σημερινό τείχος, και έχουν βρεθεί πολύ μικρά υπολείμματα από αυτό.



Στη συνέχεια συνεχίστηκαν οι προσπάθειες προστασίας της περιοχής και υπήρξαν συνολικά τέσσερα τείχη:

208 π.Χ. (Δυναστεία Τσιν)
1ος αιώνας π.Χ. (Δυναστεία Χαν)
1138 - 1198 (Περίοδος των πέντε δυναστειών και των δέκα βασιλείων)
1368-1620 (Από τον Αυτοκράτορα Χονγκού μέχρι τον Αυτοκράτορα Γουαν Λι της δυναστείας Μινγκ)
To τείχος που μπορεί να δει κανείς σήμερα χτίστηκε κατά τη διάρκεια της δυναστείας Μινγκ, σε πολύ μεγαλύτερη έκταση από τα παλαιότερα τείχη και με τη χρήση υλικών μεγαλύτερης αντοχής. Ο αρχικός σκοπός του τείχους δεν ήταν να κρατηθούν έξω οι εισβολείς, αλλά να εξασφαλιστεί ότι οι ημι-νομαδικές φυλές του βορρά δεν θα μπορούσαν να το διασχίσουν με τα άλογά τους ή να επιστρέψουν εύκολα μετά από κάποια επιδρομή τους.


Κάθε πύργος έχει τουλάχιστον οπτική επαφή με τον προηγούμενο αλλά και με τον επόμενο, ώστε σε περίπτωση επίθεσης να γίνεται ορατή η φρυκτωρία και έτσι να μεταδίδεται από πύργο σε πύργο το μήνυμα μέχρι το Πεκίνο. Είναι το μεγαλύτερο σε έκταση ανθρώπινο οικοδόμημα και ένα από τα σύγχρονα επτά θαύματα του κόσμου.



Το μεγάλο μυστικό της δομικής του αντοχής.

Το μεγάλο μυστικό της δομικής αντοχής του σινικού τείχους, τελικά, είναι ένα «κουφό» υλικό. Είναι το κολλώδες ρύζι, που οι τεχνικοί στη διάρκεια της δυναστείας Μίνγκ, χρησιμοποιούσαν στην παρασκευή του κονιάματος δόμησής του.

Το Σινικό Τείχος χτίστηκε πριν από 600 χρόνια και στην κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ένα μίγμα κολλώδους πάστας ρυζιού, αναμεμειγμένο με ασβέστη, όπως αποκάλυψε ο Μπινγιάν Ζανγκ, καθηγητής χημείας του Πανεπιστημίου της πόλης Hangzhou. Αυτό το μίγμα που ρυζιού δημιούργησε ένα τύπο γύψου, ώστε να κολλήσουν οι λίθοι και μέχρι σήμερα να μην παρουσιάζουν κανένα ίχνος φθοράς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της “Daily Telegraph”, η χρήση του κολλώδους ρυζιού, στη διάρκεια της δυναστείας των Μίνγκ αποτελούσε το μεγαλύτερο τεχνικό επίτευγμα της εποχής και χρησιμοποιούνταν και στις κατασκευές των τάφων αλλά και στην τοιχοποιία των οικιών που γίνονταν, έτσι, ανθεκτικές στους σεισμούς.



Ορατό απο το διάστημα, ή μήπως είναι μύθος?

Το 1938 ο Χαλιμπάρτον Ρίτσαρντ στο δεύτερο βιβλίο των θαυμάτων έγραψε ότι το τείχος είναι το μόνο ανθρώπινο κατασκεύασμα που είναι ορατό από τη Σελήνη. Αυτός ο μύθος έχει διαδοθεί ευρέως, και έχει γίνει ένας από τους γνωστότερους αστικούς μύθους, ενώ μερικές φορές έχει γραφτεί ακόμα και σε σχολικά εγχειρίδια. Στην πραγματικότητα απλά το τείχος είναι ανθρωπίνως αδύνατο να γίνει ορατό με γυμνό οφθαλμό από τόσο μεγάλη απόσταση.


(Δορυφορική εικόνα του Σινικού Τείχους)

Ακόμη και το αν το Σινικό τείχος είναι ορατό από τροχιά γύρω από τη Γη είναι αμφισβητήσιμο. Ένας αστροναύτης ανέφερε ότι "μπορούμε να δούμε πράγματα τόσο μικρά όσο τα αεροδρόμια, αλλά το Σινικό τείχος είναι σχεδόν αόρατο από απόσταση μεγαλύτερη των 180 μιλίων (290 χλμ)." Ο αστροναύτης Γουίλιαμ Πογκ πίστεψε ότι το είχε δει από το Σκάιλαμπ αλλά με μία προσεκτικότερη ματιά διαπίστωσε ότι έβλεπε το μεγάλο κανάλι κοντά στο Πεκίνο. Συνέχεια επισήμανε το τείχος χρησιμοποιώντας διόπτρες, αλλά είπε ότι "δεν ήταν ορατό στο γυμνό μάτι." Ένας άλλος αστροναύτης είπε ότι καμία ανθρώπινη δομή δεν ήταν ορατή σε μια απόσταση μερικών χιλιάδων μιλίων. Ο κινέζος αστροναύτης Γιανγκ Λιγουέι ανέφερε ότι δεν μπόρεσε να δει καθόλου το τείχος.

Ωστόσο, από τη χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη, χίλιες φορές πιο κοντά στη Γη από ό,τι στη Σελήνη, το Τείχος μπορεί να είναι ορατό μόνο όμως υπό ευνοϊκές συνθήκες. Άλλωστε, το πλάτος του είναι μόνο λίγα μέτρα, είναι δηλαδή πιο στενό από τους αυτοκινητόδρομους και επιπλέον έχει σχεδόν το ίδιο χρώμα με το έδαφος που το περιβάλλει.


(Το Σινικό τείχος από το διάστημα, σε μία ψευδοχρωματική εικόνα που λήφθηκε από το Space Shuttle, τον Απρίλιο του 1994.)


Ο βετεράνος Αμερικάνος αστροναύτης Τζιν Κέρναν έχει δηλώσει: "Σε τροχιά 160 - 320 χιλιομέτρων, το μεγάλο τείχος της Κίνας είναι, πράγματι, ορατό στο γυμνό μάτι." Ο Εντ Λου επιστήμονας στο διεθνή διαστημικό σταθμό, προσθέτει ότι, "... είναι λιγότερο ορατό από πολλά άλλα αντικείμενα. Και πρέπει να ξέρετε πού να κοιτάξετε." Ο Ληρόι Τσιάο, ένας κινεζο-αμερικανός αστροναύτης, δήλωσε σε καθημερινή εφημερίδα της Κίνας ότι πρόσφατες φωτογραφίες που λήφθηκαν από τον διεθνή διαστημικό σταθμό φαίνεται να επιβεβαιώνουν ότι το Σινικό τείχος μπορεί τελικά να γίνει ορατό με γυμνό μάτι υπό ορισμένους ευνοϊκούς όρους και εάν κανείς ξέρει ακριβώς πού να κοιτάξει.




Πηγές: kosmoskaipolitismos.blogspot.gr
             zougla.gr
             antikleidi.com
             wikipedia
          

860 σχόλια:

1 – 200 από 860   Νεότερο›   Νεότερο»
noname είπε...

Χμ....τι να πούμε για το σινικο τοίχος Χμ .....
!! Το βρήκα !!

καλησπέρα σας, ένα τέτοιο τοίχος θελουμε στον Έβρο και όχι εκείνα τα συρματόσχοινα!

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Καλησπέρα Νο

noname είπε...

Καλησπερες

σεναριολόγος είπε...

Καλησπέρα... Σαν σήμερα το 1974 η Ελλάδα απέκτησε το καρκίνωμα του ΠΑΣΟΚ

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7_%CF%84%CE%B7%CF%82_3%CE%B7%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%A3%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B7

noname είπε...

Αποφραδα ημερα..

Γιώργος Γεωργίου είπε...

εύχομαι οι δαίμονες της Κολάσεως να έχουν ειδικό χώρο για τους Παπανδρέου

σεναριολόγος είπε...

Γιατι ρε συ, τόσα δις αποζημείωση πήρε ο τέως εξαιτίας τους.

Κουνουπι είπε...

Ναι και πως εχει αυτια ...Αλλα το φτιαξαν λεει με κουφο υλικο

Γιώργος Γεωργίου είπε...

α ναι?? πόσα δις δηλαδή? και να μας τα λες σε ευρώ

Γιώργος Γεωργίου είπε...

καλησπέρα...μια χαρά είναι το τοίχος στον Έβρο..σταμάτησαν να μπαίνουν από κει

noname είπε...

Σύμφωνα με τα μίντια...βεβαίως σταμάτησαν

Κουνουπι είπε...

τειχος ειναι ρε σεις οχι τοιχος
καλησπερα

Γιώργος Γεωργίου είπε...

το ίδιο είναι

σεναριολόγος είπε...

13,7 εκατομμύρια ευρώ ή 4.6 δις δραχμές

Κουνουπι είπε...

οκ ...δεν τα ξερω και εγω τοσο καλα αυτια...

noname είπε...

Έχεις δίκιο, όταν πρόκειται για ΤΟ τείχος και όχι για ΤΟΝ τοίχο , άλλη μια φορά χτύπησε ο δαίμων της ταχύτητας και του γκαβοσυστεμ (τυφλό σύστημα).

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ζάμπλουτος...πες και που βρέθηκαν αυτά τα λεφτά... από το ταμείο φυσικών καταστροφών λένε... τα περισσότερα από την ΕΟΚ δόθηκαν... τα ψέμα έχει κοντά ποδάρια φιλαράκο... πήγαινε να δεις την κατάσταση των ανακτόρων στο Τατόι και μετά πες μου για αποζημιώσεις και τέως... θα ντρέπεσαι που είσαι Έλληνας αν πας εκεί... αλλά και εκεί να μην πας πήγαινε μια βόλτα στο Πεδίο του Άρεως στην Αθήνα... θα δεις κι εκεί ωραία πράματα...

Κουνουπι είπε...

ενταξει και εμενα απλα κατι δεν μου καθοταν ...δεν ειμαι φιλολογος :ρ

noname είπε...

Στο τατοι έκανε μπάνια ο κοκος? :p

noname είπε...

Οκ...τόσα δις πήρε για να φύγει , να πληρώσουμε και αλλά τόσα για να του φτιάξουμε την πισίνα.

σεναριολόγος είπε...

Ποπο στεναχώρια, έπρεπε να τα συντηρούμε κιόλας για να συντηρούμε παράλληλα και τα σενάρια επιστοφής έτσι; Αυτός 14 εκατομμύρια ευρώ πήρε, γιατι δεν έδινε το 1 για αναπαλαίωση;

ΕΛΛΗΝ είπε...

Πλην του Γεωργιου.
Πρεπει να του καταλογισουμε οτι μας γλυτωσε απ το ανατολικο μπλοκ.

Κουνουπι είπε...

Εκει δεν θα ξερω που να την αραζω

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ουστ κι εσύ που θα μου πεις ότι πληρώσαμε... φαε παπούλια ρε δημιοκρατη...ουστ και πάλι

noname είπε...

14 εκ ευρώ το 74 ...σήμερα θα ηταν...

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Που είσαι εσύ ;

noname είπε...

Και εγώ σε αγαπάω.

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Λοιπόν το αποφάσισα θα ανέβω στην πολιτική
Θα ιδρύσω μια τελεία....

Γιώργος Γεωργίου είπε...

εκμεταλλεύτηκε καταστάσεις και ο Γεώργιος.. δεν του συγχωρώ ότι πήγε να παραγράψει τα αδικήματα του Αντρέα από το σκάνδαλο ΑΣΠΙΔΑ και έσυρε τη χώρα στην 21η απριλίου.

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Επ γιατί είσαι κακός και μιλάς άσχημα αφού είσαι καλό παιδί κατα βάθος

noname είπε...

Στην δουλειά λολ

σεναριολόγος είπε...

Μονο που ο δικός τους ήταν ρώσσος.

Γιώργος Γεωργίου είπε...

με ενόχλησαν πολύ αυτά τα ψέματα που λένε... και τώρα που αναμασά αυτό που λέει ο αποπάνω

Γιώργος Γεωργίου είπε...

τότε να κατεδαφίσουμε το Λευκό Πύργο στη Θεσσαλονίκη... Δεν ήταν ποτέ Ελληνικός σωστά? Αυτή τη λογική δεν έχεις?

Γιώργος Γεωργίου είπε...

το 2000 κάτι τα πήρε..ποιο 74...

AZAZYEL είπε...

Οι Παπανδρέου έχουν δύο ξεχωριστά κελιά στο προτελευταίο επίπεδο της κολάσεως... ακριβώς δίπλα στα καζάνια...
Ελάχιστα πάνω από τα κελιά που φιλοξενούμε τους... Φιλοβασιλικούς...
χιχιχι...

noname είπε...

Το 74 έφυγε με ένα παντελόνι και μια σακούλα αυγά?

ΕΛΛΗΝ είπε...

η χουντα το 67 ηταν αυτονοητη,ειτε απο τους συνταγματαρχες,ειτε του παλατιου...
Ενοειται οτι δεν τον υπερασπιζομαι,απλα τονιζω καποια ελαφρυντικα.

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Φίλε κουνούπι ήμουν της γενιάς του DADA
τότε που στο μέρος αυτό ερχόταν ο Σαββόπουλος
τότε που στο Κύτταρο πέρναγαν όλοι και άκουγαν
Τότε που το ΒΟΞ ήταν κινηματογράφος και στο Ριβιέρα
μύριζες αγιόκλιμα και τις καλύτερες σοκολατίνες τις είχε ο φλοραλ
Αυτής της γενιάς είμαι σε αυτά τα μέρη περπάτησα με αυτούς
συναναστράφηκα...

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Παλιοχαρακτήρα :P

Κουνουπι είπε...

ωχ γιατι δεν ακουω...

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Γιατί δε μου απαντάτε σε αυτό που λέω? Εφόσον το Τατόι δεν στέγαζε Έλληνες και το αφήνουμε να καταρρέει, γιατί να μην αφήσουμε και το Λευκό Πύργο στη Θεσσαλονίκη να καταρρεύσει, αφού είναι προϊόν τουρκικής προέλευσης??

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Γιατί κατάλαβες ότι ειμαι θείτσα όπως λέει και ο Φον
Αλλά θείτσα όχι σαν αυτές που έμαθαν να πλέκουν
αλλά να ανοίγουν δρόμους
Γιατί το εύκολο είναι να ακολουθείς
το δύσκολο να προπορεύεσαι....και το μάθημα της ζωής είναι
να μπορείς να γονατίζεις και να σηκώνεσαι να μπορείς να τραβάς και άλλους
και όταν νιώθεις δυνατός ότι μπορείς να γυρίσεις τα πάντα γύρω σου να επιλέγεις να σιωπάς και να μην αντιδράς....Και ξέρεις γιατί ;
Γιατί δυνατός δεν ειναι εκείνος που έχει τη δύναμη να σε καταστρέψει αλλά εκείνος που ενώ την έχει επιλέγει να μη το κάνει αντ αυτού σε βοηθά να δημιουργήσεις.

Κουνουπι είπε...

Ναι ...και την"ακροπολη"

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Γιώργο μπορώ να σε ρωτήσω κάτι σε παρακαλώ ;

Γιώργος Γεωργίου είπε...

φυσικά αγαπητή

Γιώργος Γεωργίου είπε...

την ακρόπολη έλληνες την δημιούργησαν

AZAZYEL είπε...

Επειδή ειλικρινά δεν το γνωρίζω...
Η κυριότητα στο Τατόι έχει περάσει στα χέρια του Ελληνικού Δημοσίου;
Αν ναι... οφείλουν να το αξιοποιήσουν...

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Γιώργο μου το ψέμμα και η αλήθεια ειναι οι πλευρές του ιδίου νομίσματος. Ο καθένας τις βλέπει με τη δική του οπτική αλλά και οι δυο ανήκουν στο ίδιο νόμισμα. Μη λες για τους άλλους απλά συζητα στη χειρότερη περίπτωση θα συμφωνήσεις ότι διαφωνείς ..Αν θες δλδ

Γιώργος Γεωργίου είπε...

εδώ και 10 χρόνια αγαπητέ.. ξέχασες τον Πάγκαλο που έβγανε και έλεγε στις τηλεοράσεις ότι θα γίνει δημόσιο πάρκο και μουσείο??

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Ευχαριστώ οκ λοιπόν η ερώτηση :
Αν σου ζήταγα να είσαι απλά Ελληνας μαζί μου και να πολεμήσουμε μαζί τον όποιον έρχεται εναντίον της πατρίδος μας ανεξαρτήτως αίματος γαλάζιου ή κόκκινου γιατί και τα δυο στο χώμα ίδια είναι....τι θα επέλεγες ...;
Εγώ προσωπικά αν και δεν είμαι υπέρ του Βασιλέως απλά θεωρώ ότι και εκείνος τα συμφέροντά του έβαλε μπροστά ...θα επέλεγα εσένα και θα δεχόμουν να καλύπτω τα νώτα σου .
Εσύ τι θα έκανες ;

noname είπε...

Αυτά που πήρε μετα το 2000 ηταν αποζημίωση για την Βασιλική περιουσία...η οποία ποτε ως γνωστόν δεν θα έπρεπε να του ανήκει , εκτός και αν είχε φτιάξει με δικά του χρήματα τις επαύλεις. Αλλά μια ζωή εμείς πληρώνουμε τις μλκιες οπως και την προίκα κάποτε της Σοφίας.

Κουνουπι είπε...

Ναι! ...Πολυ μετριοφρων σε βρισκω :ρ

σεναριολόγος είπε...

Ο Λευκός Πύργος ήταν αναβάθμιση βυζαντινής οχύρωσης και αποτελεί κεντρικό σημείο της πόλης, δεν είναι αλλη μια απο τις δεκάδες πολυτελείς βίλες που έχουμε στην Ελλάδα. Γιατι περί αυτού πρόκειται, περι πολυτελούς βίλλας. Δεν είναι παλάτι με την έννοια του κάστρου, ούτε έχει κάποια αρχιτεκτονική αξία, ούτε περιέχει έργα τέχνηςόπως το Ερμιτάζ αφού ο Κωνσταντίνος τα έκλεψε με κοντείνερ.

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους και στο πόλεμο που δέχεται η πατρίδα μας τώρα δεν έχουν θέση αυτοί

AZAZYEL είπε...

Αν δεν υπάρχει κάποια δικαστική εκρεμμότητα...
(Ίσως κάποιο χρονικό διάστημα στο οποίο η τέως Βασιλική οικογένεια να έχει ακόμη το περιθώριο να προσφύγει στο διεθνές δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων...)
Τότε θα έπρεπε να το αξιοποιήσουν και άμμεσα... γιατί είναι πλέον μέρος (και σημαντικό) της πολιτιστικής μας κληρονομιάς...

Κουνουπι είπε...

Θελω να πω πως τα βαζεις στα ισα

Κουνουπι είπε...

λαθος παρακατω επρεπε να απαντησω πως σκαρφαλωσε εκει!

Γιώργος Γεωργίου είπε...

εγώ είμαι υπέρ και των Ελλήνων και του θεσμού της Βασιλείας... άλλο πόλεμος άλλο ηγεσία... σήμερα έχουμε έλλειψη ηγεσίας... όλοι το βλέπουν, δε μπορεί να το αρνηθεί κανείς... εγώ ποτέ δεν είπα ότι ο Βασιλιάς είναι τέλειος, ιδίως ο τελευταίος που εγκατέλειψε την πατρίδα του με μια δικτατορία... όμως πιστεύω ότι σαν θεσμός έχει περισσότερα θετικά από τα αρνητικά... αντίθετα το καθεστώς της προεδρευομένης δημοκρατίας δεν έχει καθόλου θετικά αφού δεν εγγυάται τίποτα στους Έλληνες... επίσης το σημερινό σύνταγμα, για το οποίο δεν ρωτήθηκε ο λαός, έχει γίνει κουρελόχαρτο από τους πολιτικούς... μετά ξαφνικά όλοι ξεχάσαμε ότι έχουν βάλει φυλακή βουλευτές και αρχηγό κόμματος επειδή έχουν ιδεολογία που δεν αρέσει σε κάποιους... για τέτοια δημοκρατία μιλάμε

Κουνουπι είπε...

Θελω να πω πως τα βαζεις στα ισα.

σεναριολόγος είπε...

σου απάντησα και πιο κάτω

Ο Λευκός Πύργος ήταν αναβάθμιση βυζαντινής οχύρωσης και αποτελεί
κεντρικό σημείο της πόλης, δεν είναι αλλη μια απο τις δεκάδες πολυτελείς
βίλες που έχουμε στην Ελλάδα. Γιατι περί αυτού πρόκειται, περι
πολυτελούς βίλλας. Δεν είναι παλάτι με την έννοια του κάστρου, ούτε έχει
κάποια αρχιτεκτονική αξία, ούτε περιέχει έργα τέχνης όπως το Ερμιτάζ
αφού ο Κωνσταντίνος τα έκλεψε με κοντείνερ.

arrivederci

Γιώργος Γεωργίου είπε...

στην Κέρκυρα το παλάτι διασώθηκε με πρωτοβουλία των κατοίκων πάντως... μην περιμένεις από την κυβέρνηση να κάνει ποτέ κάτι

Κουνουπι είπε...

...παν μετρον αριστον

Γιώργος Γεωργίου είπε...

δεν τα βάζω εγώ...απλά δε μπορώ την αδιαφορία για τόσο ιστορικά μνημεία

Γιώργος Γεωργίου είπε...

χτίστηκετον 19ο αιώνα μετά την άφιξη του Γεωργίου Α'...έχει τους τάφους όλων των Ελλήνων Βασιλέων εκτός του Όθωνα...κάποια αξία θα χει... δεν τα ξέρεις όλα

AZAZYEL είπε...

Οι Ρώσοι αμύνονται φίλε...
Το ΝΑΤΟ επιτίθεται...
Έστω και αν τα πράγματα δεν δείχνουν ακριβώς έτσι...
Να το θυμάσαι αυτό...
Όσο για την κοινωνία τους... μετά την κομουνιστική λέλαπα...
αγωνίζεται να ισοροπήσει... θα περάσει όλες τις παιδικές ασθένειες της δημοκρατίας... σε Fast Forward...

noname είπε...

Δλδ εάν η ηγεσία αποτελείται με φυτευτούς απο ξένα κέντρα (ούτε κάν έλληνες) βασιλείς όλα οκ.

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Γιώργο μου εγώ σε ρώτησα αν έπρεπε να διαλέξεις γιατί ο ηγέτης στο πεδίο της μάχης φαίνεται ....τι θα έκανες... Μιλάμε για πόλεμο και αυτή τη στιγμή απλά δεν έχουν βγει τα όπλα στην Ελλάδα αλλιώς έχουμε και τις απώλειες αλλά και ακόμα δεν έχουμε δει τα επόμενα.
Εγώ προσωπικά σου δηλώνω ευθέως ότι κανείς βασιλιάς δεν θα έρθει εδώ αν εσύ και γω δεν γεμίζουμε με το αίμα απο τις φλέβες μας πάλι τα χώματα της Ελλάδος...Ολοι αυτοί θα έρθουν μετά νικητές και τροπαιούχοι...Αλλο καπέλλο όμως αυτό...ΓΙΑ ΜΕΝΑ σαν Ελληνας που είσαι θα άφηνα στην άκρη το πολίτευμα γιατί αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανείς και το εννοώ που να ηγηθεί και στη μάχη θα κάλυπτα τα νώτα σου ....Θα το έκανες εσύ ; σε μένα που δεν ειμαι βασιλικιά και που μπορεί μετά να σκοτωνόμασταν ;

ΕΛΛΗΝ είπε...

Δεν βλεπω οτι το νατο επετεθη στην Ρωσια,

Γιώργος Γεωργίου είπε...

αν ήταν εξωτερικός ο εχθρός θα ήμουν μαζί σου στην υπεράσπιση της πατρίδας...αν ήταν εσωτερικός ο εχθρός δεν ξέρω τι θα έκανα...

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Αριστοτέλης και ξέρεις ότι σε πείραζα

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Οταν λοιπόν πάψουμε να μαλλώνουμε μεταξύ μας
όταν για όποιο λόγο πάψουμε να χωριζόμαστε τότε θα γίνουμε όλοι Ελληνες

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Ό Κανάρης ήταν ξένο ξέντρο...Αυτός ανακάλυψε τους Γλύξμπουργκ και πήγε στην Δανία και ζήτησε το Γεώργιο τον Α'.. Είχε γίνει και δημοψήφισμα πριν

AZAZYEL είπε...

Οι Κερκυραίοι φρόντισαν να προσθέσουν μια ακόμη ατραξιόν στο Τουριστικό προιόν τους... και καλά έκαναν...
Στο Τατόι δυστυχώς δεν υπάρχει όμορος Δήμος με αντίστοιχα ενδιαφέροντα δυστυχώς...

Κουνουπι είπε...

ηθελα να σου ανταποδωσω το κουφο :ρ

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

Καλά έκανες :P

AZAZYEL είπε...

Το ΝΑΤΟ "πιέζει" με κάθε δυνατό τρόπο την Ρωσία... τώρα που ακόμη υπολείπεται στρατιωτικής συμβατικής ισχύος για να αντιπαρατεθεί στα ίσια...
Επειδή σε μια εικοσαετία τα πράγματα δεν θα είναι ακριβώς έτσι... φροντίζει να κλείσει την τανάλια τώρα... όσο έχει το πάνω χέρι...
Δεν λέω ότι στρατηγικά είναι λάθος αυτή η κίνηση...
Και εγώ αν ήμουν στρατηγός του ΝΑΤΟ... πιθανόν το ίδιο θα έκανα...
Παρόλα αυτά... οφείλεις να παραδεχτείς... ότι οι πορτοκαλί επαναστάσεις... είναι το μακρύ χέρι της Σία...

ΕΛΛΗΝ είπε...

Συμφωνω απολυτως για το μακρυ χερι της Σια...αλλα θεωρω και τις επαναστασεις δικαιωμα των λαων που ουτως η αλλως παντα καπελωνονται.

AZAZYEL είπε...

Είναι πραγματικά κρίμα από τους λαούς που έβγαλαν Κάντ, Νίτσε, Σοπενχάουερ, Τολστόι, Ντοστογιέφσκι... να έχουν απομείνει κάτι λύκοι... που τσακώνονται πάνω από το κουφάρι του οικοπέδου της Ουκρανίας...

ΕΛΛΗΝ είπε...

Δυστυχές!

MantaRay είπε...

Καλησπερίζω με την σειρά μου! Ωραίο το αρθρο αγαπητό πούμα. Επειδή την έχω ψάξει αρκετά, να διαβεβαιώσω ότι τμήμα του τείχους το οποίο είχε καταρρεύσει μετά την επίσκεψη του επιτίμου, έχει αναστηλωθεί επαρκώς. Αν και οι ντόπιοι ακόμη θυμούνται την επίσκεψη του "ψηλού γρουσούζη" όπως τον αποκαλούν...


Σας αφήνω όμως δια ολίγον, θα επιστρέψω ανανεωμένος λίγες ώρες αργότερα :)

MantaRay είπε...

Καλησπέρα φίλε Σπάρτακε! Βλέπω ο ποιητικός οίστρος καλά κραττεί! :)

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ

AZAZYEL είπε...

Ο εικοστός αιώνας φίλε... και η αρχή του 21ου... στο απώτερο μέλλον... θα ονομαστούν "ύστερος μεσαίωνας..."
Τα πάντα έχουν υποχωρήσει... (πλήν της τεχνολογίας)

MantaRay είπε...

Δυστυχώς αυτή ειναι και η νοοτροπία πολλών οπαδών συγκεκριμένου πολιτικού χώρου......Αυτή είναι η δημοκρατία του αγαπητού Βλαντιμίρ.....

ΕΛΛΗΝ είπε...

Και το χειροτερο ολων,το οτι καταρεει το μεσο IQ

Κουνουπι είπε...

Ἡ γενεαλογία τῆς πολιτικῆς εἶναι συνεχὴς καὶ γνησία κατὰ τοὺς προγόνους. Ἡ ἀργία ἐγέννησε τὴν πενίαν. Ἡ πενία ἔτεκε τὴν πεῖναν. Ἡ πεῖνα παρήγαγεν τὴν ὄρεξιν. Ἡ ὄρεξις ἐγέννησε τὴν αὐθαιρεσίαν. Ἡ αὐθαιρεσία ἐγέννησε τὴν λῃστείαν. Ἡ λῃστεία ἐγέννησεν τὴν πολιτικήν.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης

MantaRay είπε...

Απο την στιγμή που κάτι περιέρχεται στην ιδιοκτησία του δημοσίου, είναι ευθύνη του δημοσίου η συντήρηση και η αποκατάσταση του, ιδιαίτερα αν πρόκειται για κάτι που μπορεί να αξιοποιηθεί και να χρησιμεύσει σε διάφορα πράγματα. Όμως οι πολιτικές ηγεσίες των τελευταίων δεκαετιών έχουν αποδείξει περίτρανα την ανικανότητα τους στην διαχείρηση οποιουδήποτε περιουσιακού στοιχείου ή πόρου, με αποτέλεσμα να ξεπουλιούνται αυτά για ένα πιάτο φακή τις περισσότερες φορές... Όσο για το Τατόι; Περιμένετε να έχει και αυτό την ίδια μοίρα. Όπου να ναι θα φανεί κανένας μεγιστάνας που θα το μετατρέψει είτε σε ξενοδοχειακή μονάδα για εκατομμυριούχους, είτε θα το πάρει σαν δώρο για την κορούλα του να το έχει για να παραθερίζει......

Αλλά ας μην το τραβαω πολύ γιατί απειλούμαι με εκτόξευση κουζινικού σκεύους στο άτριχο της κεφαλής μου :) Εν κατακλείδι, τοιούτων πολιτών, τοιαύτη και η πολιτεία, ή αλλιώς όμοιος τον όμοιο και κοπριά στα λάχανα..... αριβεντέρτσι!

Κουνουπι είπε...

ΟΙ πεντε + μια δωρο μπυρες αλφα στον Βασιλοπουλο - 20% Απο 3,75 στα 3€
Κουνουπι

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ευχαριστούμε!!!

Κουνουπι είπε...

Τιποτα ...αλλα βλεπω να "λαλαει" το φορουμ :ρ

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Περίεργο άρθρο... Ο Πούτιν φέρνει Βασιλιά στην Ελλάδα.. http://www.volcanotimes.com/2014/09/blog-post_53.html#more

MantaRay είπε...

Καλά αγαπητέ, και για ποιόν λόγο θα πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τους κορυβαντισμούς ενός εμφανώς σαλταρισμένου; Εντωμεταξύ δεν έχει χαίρι σήμερα, η ηλεκτρική σκούπα της συμβίας καλά κρατεί..... κάποιος πάραυτα θα την πληρώσει για την απώλεια της μεσημεριανής μου σιέστας ;P

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ωτοασπίδες αγαπητέ...κάνουν θαύματα

MantaRay είπε...

έχω δοκιμάσει ότι κυκλοφορεί στην αγορά φίλτατε.... δυστυχώς η αίσθηση της περιβαλλοντικής απομόνωσης που παρέχουν μου δημιουργεί αντίστοιχο πρόβλημα....

Κουνουπι είπε...

πτώσηενικόςπληθυντικόςονομαστικήκόλαφοςκόλαφοιγενικήκολάφουκολάφωναιτιατικήκόλαφοκολάφουςκλητικήκόλαφεκόλαφοι

Χριστίνα Δεμερτζόγλου ™ © ® είπε...

χαχαχαχααχαχχαχααχαχχαχααχαχχα

mad max είπε...

παιδες την χαιρετουρα μου!!!


βιτσι...αυτο ειναι αρθρο!

MantaRay είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ ασσασσίνε!

MantaRay είπε...

λολ, με έβγαλε παπανδρεικό :P
ότι να 'ναι....

MantaRay είπε...

Καλησπέρα φίλε μάγκα :)

ellinas magas είπε...

χαχαχαχχα. Ενα φιλο μου τον εβγαλε πρασινοφρουρο και φωναζε: πως γινεται να με εβγαλε πρασινοφρουρο η μλκια :p

Κουνουπι είπε...

Ωχ! ...πηρες τις αλφα που γραφω παρακατω;

ΘειοςSAM είπε...

χαχαχαχαχαχα ναι , για το βράδυ , οργανώνομαι .....

Κουνουπι είπε...

Μια χαρα εγω χθες ειχα γινει κουδουνι! Σημερα λεω να μην ξαναπαρω.

ΘειοςSAM είπε...

ΧΑ.... Βρήκα μέχρι και λάθος στο άρθρο ....πω πω πω με έπιασε η προσφορά

Το Σινικό Τείχος χτίστηκε πριν από 600 χρόνια και στην κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ένα μίγμα κολλώδους πάστας ρυζιού, αναμεμειγμένο με ασβέστη, όπως αποκάλυψε ο Μπινγιάν Ζανγκ, καθηγητής χη

ΘειοςSAM είπε...

εσυ είσαι αμακατζής , γιατι πινουμε εμείς , πινεις και εσυ από μας , μόνο που εμείς πληρώνουμε , εσύ τζάμπα ...θα επιβιώσεις της κρίσης .

MantaRay είπε...

Καλησπέρα Σάμ! Όλοι όσοι ψάχνονται, πάντα θα την αναζητούν... Η Ατλαντίδα όπως περιγράφεται απο τον Πλάτωνα είναι η ιδανική μορφή πολιτείας και πολιτεύματος που όμως οδηγείται στην καταστροφή της, εκ των ένδων....αυτό περισσότερο για να καταδειχθεί ότι και στα καλύτερα συστήματα, αν τα πράγματα αφεθούν στον αυτόματο πιλότο, τότε αυτά παρακμάζουν και οδηγούνται στην κατάρρευση τους.

Κουνουπι είπε...

Μπα πηγα και πηρα αληθεια!

ΘειοςSAM είπε...

...πω πω ....σαλάχι βλέπεις τα πράγματα πολύ ''βαθιά '' σε παραδέχομαι είσαι ωραίος για αυτό ίσως και σε διαλεξε το σαλαχι ....

ΘειοςSAM είπε...

αποκτάς κακές συνήθειες φίλε μου .....χικ .

Κουνουπι είπε...

Το ξερω :(
Αλλα ειναι που σε λιγο θα περασει η σεζον και θα αλλαξω επαγγελμα

ΘειοςSAM είπε...

χμ.....προσαρμοστικότητα , ε ...τελικά θα επιβιώσεις φίλε μου . Εύγε σου.

Κουνουπι είπε...

Δεν ξερω κριση Θα δουμε τι θα κανω ...Εχω σκεφτει για σκορος

MantaRay είπε...

ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια. Το σαλάχι ως μανιτού και ως συμβολισμός στην πολυνησιακή κουλτούρα είναι συνυφασμένο με τον όρο graceful strength. Εμένα πάλι υποσυνείδητα είναι συνδεδεμένο με την αίσθηση της ελευθερίας :)

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Σαν σήμερα έγινε το πραξικόπημα της 3ης Σεπτεμβρίου 1843 εναντίον του πολιτεύματος της Ελλάδας. Σαν σήμερα εγκαθιδρύθηκε το καρκίνωμα του κοινοβουλευτικού καθεστώτος

ΘειοςSAM είπε...

χαχαχα όχιιιιιι θα σε μισήσει πραγματικά ο κόσμος , ξέρεις τι είναι χειμωνιάτικα να τινάζεις στρώματα ; μην το κανεις βρε άλλο , γίνε ...γίνε .... αφου σου αρέσουν τα αίματα εφοριακος
χαχαχαχαχαχα τότε την γ@ μησες πραγματικα .

ΘειοςSAM είπε...

....γνωρίζεις πολλά , οκ είχε δίκιο που σε επέλεξε

Κουνουπι είπε...

Οχι και μου αρεσουν αλλα τι να κανεις ...στην αναγκη
Τεσπα θα δουμε τι θα κανω /
( ξενερωμα μετα απο μερα που εχεις πιει ...την κανω να πιω κανα φραπε)

MantaRay είπε...

lol....
H Επανάσταση του 1843 έγινε, ως αποτέλεσμα της κακής και απολυταρχικής διακυβέρνησης του παλατιού. Οι Βαυαροί είχαν παραγκωνίσει τελείως τους αγωνιστές της επανάστασης και αντιμετωπίζαν δια της ισχύος των όπλων κάθε απόπειρα διαμαρτυρίας. Ο λαός υπέφερε και στο παλάτι κάναν χορούς....θα έπρεπε να το περιμένουν....
Και όσο για πραξικόπημα που ομιλείτε, απλά αφαιρέθηκε το καρκίνωμα της απόλυτης Μοναρχίας και έγινε η μεταπήδηση της πολιτείας στην Συνταγματική Μοναρχία....

ΘειοςSAM είπε...

σώφρον απόφαση κύριε . Εύχομαι να τον απολαύσετε .

Γιώργος Γεωργίου είπε...

αγαπητέ...ποιος δολοφόνησε τον Ιωάννη Καποδίστρια?? Ήταν δυνατόν να έχει η χώρα δημοκρατικό πολίτευμα και να εκλεγούν οι μεγαλοτσιφλικάδες σε ανώτατες θέσεις?? Όσο για το πραξικόπημα του 1843, γιατί πραξικόπημα ήταν αφού έγινε από το στρατό, ήταν μία άμεση επέμβαση της Ρωσίας και της Αγγλίας στα εσωτερικά της χώρας... Διαβάστε ιστορία... και πριν υπήρχε σύνταγμα

ΘειοςSAM είπε...

κύριε Γεωργίου συγνώμη αλλά το κύριο θέμα είναι το Σινικό τείχος και όχι .....τεσπα

Κουνουπι είπε...

νασαι καλα

MantaRay είπε...

Τώρα και αυτό θα το πώ έχοντας πάντα καλό στον νού, και το φίλτατο πούμα καλό θα ήταν αν θέλει να ρίχνει και κανένα πιο πιπεράτο θεματάκι να γίνεται και λίγο αντιπαράθεση (πάντα με πολιτισμό). Σαφώς επικροτώ δε τις επιλογές του στα άρθρα, οι οποίες σαν σκοπό έχουν να διαφωτίσουν. :)

ΘειοςSAM είπε...

...είστε σοφός άνθρωπος κύριε σαλαχι .

Γιώργος Γεωργίου είπε...

δεν το ήξερα ότι πρέπει να ομιλούμε μόνο για το θέμα του άρθρου

MantaRay είπε...

καθώς και μισότρελος :P

MantaRay είπε...

προς θεού! Όμως εσείς έχετε συγκεκριμένες εμμονές για θέματα προς σχολιασμό :P

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ομιλώ για ένα γεγονός, ένα πραξικόπημα που έγινε σαν σήμερα και σημάδεψε το μέλλον της χώρας με την επιβολή του κοινοβουλευτισμού

ΘειοςSAM είπε...

οχι μην με παρεξηγείται προς θεού ( που λένε ) απλά πάντα με τις βασιλικές οικογενειες ασχολείστε , τα γενεθλια , τους γαμους , τις κηδείες , οκ ....αλλά και καμια αναφορά στο σινικο είχος δεν βλάπτει . π.χ. πω πω πω ρε φουστη μου τι μεγαλο που ειναι .....
Φιλικά πάντα

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ένα τέτοιο έπρεπε να χτίσουμε στην ανατολική Μικρά Ασία για να εμποδίσουμε τους Τούρκους...αλλά δεν είχαμε μυαλό

ΘειοςSAM είπε...

ναι αλλά δεν λέτε και για το ΠΑΣΟΚ που αυτό και αν στιγμάτισε την χώρα .

ΘειοςSAM είπε...

πολλά θα μπορούσαμε να κάνουμε , αλλά ...αλλά ... αλλά

ellinas magas είπε...

Aγαπητε, πoια ειναι η γνωμη σου: Πρεπει σε ενα συγχρονο κρατος οι φτωχοτεροι να εχουν τις ιδιες ευκαιριες με τους πλουσιοτερους για να αναδειχθουν στη ζωη τους?

Γιώργος Γεωργίου είπε...

αυτό το ψήφισαν τα ζώα, που νόμιζαν ότι το ΠΑΣΟΚ είναι αριστερό και σοσιαλιστικό κόμμα

ΘειοςSAM είπε...

σωστός , αλλά είχαν μια επιλογή ( νόμιζαν )

MantaRay είπε...

Σαφώς. Μιλάμε φαντάζομαι όμως για ένα κράτος το οποίο δεν θα έχει καμία σχέση με το υφιστάμενο. Μιλάμε για κράτος διαύγειας και αξιοκρατίας, στο οποίο θα παρέχονται ίσες δυνατότητες σε κοινωνικά αγαθά όπως η κοινωνική πρόνοια, η δωρεάν παιδεία κλπ. Καμία σχέση με την σημερινή μορφή που έχει το κράτος, το οποίο στην πράξη λειτουργεί ως χωνευτήρι υποχρεώσεων προς ημετέρους....

Γιώργος Γεωργίου είπε...

όσοι είναι ικανοί πιστεύω ότι πρέπει να έχουν ευκαιρίες, είτε είναι φτωχοί είτε πλούσιοι

MantaRay είπε...

Να διαβάζετε τα άρθρα που αναρτά ο Βίτσι για να μήν την πατήσετε έτσι :)

https://www.youtube.com/watch?v=2yckqyg75oE

ellinas magas είπε...

Ο νομος που αργα η γρηγορα θα ερθει και θα μετατρεπει τα ιδιωτικα κολλεγια σε Ανωτατα Πανεπιστημιακα ιδρυματα, θα ειναι σωστος? Δηλαδη εγω που ειμαι φτωχος, θα σπουδασω μηχανολος μηχανικος γιατι θα πληρωσω 2-3 χρονια σε φροντιστηρια και θα συναγωνιστω ολη την Ελλαδα σε γνωση για να μπω στη σχολη, και εσυ που εισαι πλουσιος θα πληρωσεις στο κολλεγιο και θα βγεις με ισαξιο πτυχιο, αν σκευτεις δε πως το κολλεγιο θα σε 'σπρωξει' στην αγορα εργασιας, τοτε μαλλον ανωτερο πτυχιο θα ελεγα.

MantaRay είπε...

Αναρτήθηκε (you know where) άρθρο το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ, κάνει γαργάρα το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου......πρόβατα......

Γιώργος Γεωργίου είπε...

βασικά είμαι υπέρ του να είναι τα ιδιωτικά ιδρύματα ισότιμα με τα κρατικά... όμως θέλω και τα κρατικά να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση και δωρεάν φυσικά

MantaRay είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=NCaH-qqTWpk


νομίζω σε συμφωνία με το άρθρο :)

Γρηγορης ετσι απλα είπε...

καλησπερα φιλε μου!! πολυ καλο!!!

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Η συγκινητική συνέντευξη του Βασιλιά Κωνσταντίνου στο ΡΙΚ. Όλο το βίντεο. https://www.youtube.com/watch?v=vh5_gmxk4Xs

MantaRay είπε...

Καλησπέρα φίλε Γκρέγκ! :)

Γρηγορης ετσι απλα είπε...

Πηρα λιγο σβαρνα το ντεφι..και τι δε διαβασα ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ανατριχιασα..οσο παει και πεφτει ΠΙΟ

https://www.youtube.com/watch?v=M0djq02bghM

MantaRay είπε...

Tι να κάνει ο καψερός, τα χρόνια περνάνε, το όνειρο απομακρύνεται για τα καλά, βάλε κάτι το ευσυγκίνητο της ηλικίας, βάλε κάτι η νοσταλγία για τα περασμένα μεγαλεία, λογικό είναι... λέω και εγώ απο την συγκίνηση, να την πέσω στις τρούφες και στο sherry μεσημεριάτικα.....Ξεύρετε αγαπητέ, με την ίδια ευχαρίστηση ακούω και τον επίτιμο όταν δίνει συνεντεύξεις. Καταπληκτικοί παραμυθάδες αμφότεροι...

MantaRay είπε...

Άστα να πάνε φίλε.....πλέον αλωνίζουν οι κάπροι....

Γιώργος Γεωργίου είπε...

να ναι καλά και οι δύο... αν και ο Μητσοτάκης παρότι βασιλόφρονας δεν μπόρεσε να πάρει γενναίες αποφάσεις... η πρόθεσή του για επαναφορά του βασιλιά με νέο δημοψήφισμα ανατράπηκε από το Σαμαρά... αυτά τα πράγματα οι Έλληνες ποτέ δεν τα έμαθαν και ποτέ δε θα τα μάθουν...

giggity18 είπε...

Καλησπέρα στα παιδιά

και το τραγούδι της ημέρας από μένα

https://www.youtube.com/watch?v=u3voRbKryjA#t=72

MantaRay είπε...

Πάντως έχω ακούσει ότι αμφότεροι είναι καταπληκτικοί παππούδες. Σίγουρα θα τους λατρεύουν τα εγγόνια τους.

Γιώργος Γεωργίου είπε...

είναι όντως...όμως ο Μητσοτάκης έχει και δισέγγονο...σκεφτείται τον βάφτισε ο Ελ. Βενιζέλος

MantaRay είπε...

deep...

MantaRay είπε...

διαχρονικό και πάντα επίκαιρο :)

giggity18 είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=l_-asPHkRrQ

MantaRay είπε...

OMG, ο ανθρωπος πατά ανάμεσα σε 3 αιώνες :P

MantaRay είπε...

εξίσου :)

MantaRay είπε...

αγαπητέ σας παραδέχομαι. Πάω να την εξάγω δια να καρφωθώ :)

MantaRay είπε...

xxaxaxaxaxax super!!!! :D

ellinas magas είπε...

Eισαι ο ηρωας μου, 18 φορες block απο το defence, σωστα?

giggity18 είπε...

κάπου εκεί, ίσως και περισσότερες, γιατί είχα άλλο nick πριν


και όλες επειδή έκραζα το site

ellinas magas είπε...

Kαλα αυτη η κατασταση πλεον εχει περασει σε αλλο επιπεδο, εχει γινει βεντετα.

Γρηγορης ετσι απλα είπε...

Κανονισε φον.. οταν μπορεσεις εδω ειμαστε.. θελω να σε δω να κερασω και μπυριτσα στα νεα σου στεκια μιας και ειμαι διπλα

giggity18 είπε...

Κράξιμο και στα καπάκια κράξιμο, και σήμερα με διέγραψαν για κάποια σχόλια χθες

MantaRay είπε...

κρατάνε τεφτέρι φίλτατε... ουδείς γλιτώνει!

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ε όχι και τον παιδεραστή Βελουχιώτη

MantaRay είπε...

συγκρατηθείτε φίλε μου, ελευθερία έκφρασης έχουμε ;)

ellinas magas είπε...

Τι ειδους σχολια ηταν αυτα? Ειμαι πολυ περιεργος.

Γιώργος Γεωργίου είπε...

αυτό να μου πείτε...τώρα νομιμοποιήθηκε πλήρως η ανωμαλία

MantaRay είπε...

Καταδικάζω την παιδεραστεία μετα βδελυγμίας. Για την αιμομιξία τί έχετε να πείτε που καλά κρατεί αιώνες τώρα στις βασιλικές οικογένειες;

₪ Φον ο ΧΑυγίτης ₪ είπε...

Ανίκανος, κίναιδος ή παιδεραστής;
Ή και τα τρία;



Αποφασίστε...

Γρηγορης ετσι απλα είπε...

μην τα βλεπεις ΟΛΑ ασπρα μαυρα αγαπητε Γιωργο

₪ Φον ο ΧΑυγίτης ₪ είπε...

Βεβαίως...

Γιώργος Γεωργίου είπε...

όχι φυσικά...ομιλώ για τα εγκλήματα του κομμουνισμού

Γιώργος Γεωργίου είπε...

ρώτα την κανέλλη...εγώ ξέρω ότι ο Παπάγος και ο Βασιλεύς Παύλος τους έλιωσε στο Γράμμο και το Βίτσι

₪ Φον ο ΧΑυγίτης ₪ είπε...

Εσένα ρωτάω...

ellinas magas είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=AYryh3lxqGI

MantaRay είπε...

thumbs up!!!

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Εν μέσω του συμμοριτοπολέμου το 1946 επιστρέφει ο Βασιλιάς Γεώργιος Β'. Σπάνιο ιστορικό βίντεο. Αυθεντική αφήγηση. https://www.youtube.com/watch?v=rO1MiGr9Am8

Γρηγορης ετσι απλα είπε...

Εγω λεω να σταματησουμε να σκαλιζουμε τα σκ@τ@.. 2014 εχουμε Γιωργο!!


Αυτα ταιζουν στα Χαυγιτακια ορισμενοι για να βρισκονται στο προσκηνιο.. αυτο επιδιωκουν να υπαρχει ΜΙΣΟΣ αγαπητε μου.

MantaRay είπε...

FFS!!!! (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε :P)

₪ Φον ο ΧΑυγίτης ₪ είπε...

Επίσης ένα σπάνιο ιστορικό βίντεο...

https://www.youtube.com/watch?v=f5BHTJzN7b4

giggity18 είπε...

Για την δολοφονία του Αμερικάνου, από τους τζιχαντιστές, απλά τους έλεγα ότι θα έκαναν κακάκια επάνω τους και θα κλαίγανε με λυγμούς στην θέση του

Στρατηγικός επενδυτής είπε...

Όντως μεγαλοπρεπέστατη κατασκευή για την εποχή της. Σήμερα όμως "γιορτάζουμε" τα 40 του ΠΑΣΩΧ. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε...

MantaRay είπε...

Mήν τα σκαλίζετε καλύτερα λέω εγώ....μόνο μελαγχολία θα πρέπει να μας γεννούν οι εμφύλιοι πόλεμοι.....

https://www.youtube.com/watch?v=jtq6XnOtluI

Στρατηγικός επενδυτής είπε...

Σωστά. Αφού τα σκ@τά όσο τα σκαλίζεις, τόσο περισσότερο βρωμάνε.

MantaRay είπε...

......

Γιώργος Γεωργίου είπε...

δεν ήταν εμφύλιος...ήταν οι ξενόδουλοι εαμοβούλγαροι από τη μία και από την άλλη ο Εθνικός στρατός του Βασιλείου της Ελλάδας.

Στρατηγικός επενδυτής είπε...

Άστο καλύτερα Γιώργη. Από πότε οι αγγλοαμερικλάνοι ονομάστηκαν Εθνικός στρατός?

MantaRay είπε...

λυπάμαι που τα βλέπετε τόσο μονόπλευρά. Σημειωτέον τον παππού μου, τον σταυρώσαν βούλγαροι κομιτατζήδες, όχι επειδή ήταν βασιλικός, αλλά επειδή ήταν ανένταχτος....σκοτεινές εποχές...αυτό όμως δεν αναιρεί τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν και απο την άλλη πλευρά....
Οι συνέπειες της διαίρεσης και του διχασμού. Εσείς διδαχθήκατε κάτι;.....

Γιώργος Γεωργίου είπε...

όσον κι αν σας ενοχλεί.. η Βρετανία και οι ΗΠΑ ήταν οι μοναδικοί φίλοι μας εκείνη την εποχή... Ούτε η Σερβία, ούτε η Ρωσία, ούτε η Γαλλία..

Στρατηγικός επενδυτής είπε...

Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς?

MantaRay είπε...

Φίλοι μόνο του εαυτού τους ήταν..... Εμείς απλά ήμασταν στα σχέδια τους....

Γιώργος Γεωργίου είπε...

Στην Κρήτη, που δεν θεωρείται φιλομοναρχικό μέρος, δεν είχε εμφυλιοπολεμικά γεγονότα... ξέρετε γιατί??? γιατί δεν ήταν εμφύλιος!!!! γιατί οι γιουγκοσλάβοι και οι βούλγαροι τροφοδοτούσαν το ΚΚΕ... λυπάμαι για τον παπού σας αγαπητέ, ο δικός μου ήταν ήρωας του Ελληνοιταλικού Πολέμου.

MantaRay είπε...

Και οι πολεμιστές του ΕΛΑΣ που αποκεφαλίσθηκαν μετά την παράδοση του στις Εθνικές Δυνάμεις, παληκάρια που πολεμήσαν εναντίον των Γερμανών ήταν αγαπητέ......

Ναθαναήλ Φιρίκης είπε...

Καλησπέρα σας όλοι και καλά 40 φίλτατοι!

Γιώργος Γεωργίου είπε...

παλικάρια που έσφαξαν γυναικόπαιδα στο Μελιγαλά... παλικάρια που κατέκαψαν όλους τους φαντάρους στο στρατόπεδο Μακρυγιάννη στο κέντρο της Αθήνας, παλικάρια που συνεργάζονταν με τους εχθρούς μας στο Βελιγράδι και τη Σόφια...

ΒΙΤΣΙΛΟΠΟΤΣiΤΛΙ είπε...

Καλησπέρες στην παρέα!


Το άρθρο μπήκε 1. για το μυστικό της δομικής του αντοχής που μου έκανε εντύπωση, 2. για τον μύθο οτι φαίνεται απο το διάστημα, αντίληψη που επικρατούσε επι πολλά έτη, 3. για τις εντυπωσιακές φωτό.Δεν περιορίζει το άρθρο τη συζήτηση, αν ανοίξει ένας μια συζήτηση θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι, ελεύθερα, δεν θέλω να σας βάλω σε καλούπι. Είμαστε στην αρχή ακόμα, έχουμε καιρό για γόνιμες αντιπαραθέσεις, αν πχ βάλω θρησκευτικό θέμα, θα "κατηγορηθώ" οτι δήθεν είμαι κατα της θρησκείας, αν βάλω πολιτικό θέμα θα πουν κάποιοι οτι δήθεν έφτιαξα το blog για κομματικούς λόγους, είναι νωρίς ακόμα, και η συκοφαντία απο κακοπροαίρετους πάει σύννεφο....Οπότε ανοίξτε συζήτηση με όποιο θέμα θέλετε, δεν περιορίζω κανέναν. :)

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 860   Νεότερο› Νεότερο»

Δημοσίευση σχολίου